سرهنگ خانی پور:

مأموریت اربعین، مأموریتی بصیرت افزا و ارزشمند است / اعزام بیش از ۱۷۰ نفر نیروی کمکی به غرب کشور 

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از اعزام بیش از ۱۷۰ نیروی کمکی در قالب۲۳ تیم انتظامی، پلیس‌های تخصصی و راه و راهور جهت خدمات رسانی به زائران اربعین در غرب کشور خبر داد.

سرهنگ خانی پور با تأکید بر اینکه خدمات رسانی و تأمین امنیت از جمله وظایف پلیس است، گفت: همه دستگاه‌ها و نهاد‌های خدمات رسان و امدادی باید تلاش کنند که بهترین خدمات به زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه شود.

او از اعزام ۱۷۰ نیروی کمکی و ۲۳ تیم انتظامی، راه و راهور و پلیس‌های تخصصی جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در غرب کشور خبر داد و افزود: این تیم‌ها تا زمانی که آخرین زائر از خاک عراق وارد کشورمان شود به خدمت رسانی خود ادامه خواهند داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: از زائران درخواست می‌کنیم که عجله نداشته باشند چرا که همه امکانات برای عبور و تردد فراهم است و نسبت به سال‌های گذشته شاهد افزایش سیستم‌های خدمات رسان هستیم.

سرهنگ خانی پور همچنین به رانندگانی که در مرز‌ها در حال تردد هستند، توصیه کرد که با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سرعت غیر مجاز و ایجاد استرس و نگرانی برای دیگر رانندگان و زائران خودداری کنند.

او در پایان با تأکید بر اینکه زائران اربعین حسینی باسیتی به توصیه‌های پلیس توجه کافی داشته باشند، افزود: امیدواریم این همایش بزرگ مردمی در سایه امنیت موجود با آرامش برگزار شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بر لزوم استفاده از تجارب سال‌های گذشته و به ویژه استان‌های مرزی در برگزاری این مراسم تاکید کرد و گفت: رفع نیازمندی‌ها و نواقص بر اساس تجارب و استفاده از تجربیات کارکنان حاضر در مأموریت اربعین سنوات گذشته حتی اعضای وابسته قطعا می‌تواند ما را در موفقیت هرچه بهتر این ماموریت عظیم یاری کند.

سرهنگ خانی پور ادامه داد: مأموریت اربعین حسینی (ع) ماموریتی بصیرت افزا، معنویت بخش و بسیار ارزشمند است چراکه خادمی اباعبدالله الحسین (ع) افتخاری ماندگار است که نصیب کارکنان انتظامی شده است.

او با بیان این که نگاه کارکنان پلیس به مأموریت اربعین حسینی (ع) نگاهی آمیخته با عشق به ساحت حضرت سیدالشهداء (ع) و اشتیاق خدمت به زائران است، گفت: پلیس به وظایف ذاتی و انقلابی خود در تحقق هر چه باشکوه‌تر این کنگره عظیم جهان اسلام، مقید و متعهد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.